مقالات آرشیو خبر ها
سه نکته که از بازی یوونتوس و بایرن مونیخ آموختیم

سه نکته که از بازی یوونتوس و بایرن مونیخ آموختیم

بانوی پیر توانست از شکست 2‐0 برابر بایرن مونیخ برگردد و یک تساوی حیاتی بگیرد. این مقدمه ی یک بازی هیجان انگیز در آلمان خواهد بود. ما این هفته چیزهایی در مورد فینالیست سال قبل لیگ قهرمانان یاد گرفتیم و شاید آنها حالا شانس کمی در بازی برگشت در مونیخ داشته باشند.

 

از ایتالین فوتبال دیلی 

 

1 ― یوونتوس نــــبـــاید عقب بنشیند

 

یوونتوس در این بازی به جرئت می توان گفت بدترین 60 دقیقه ی دوران مربی گیر آلگری در یووه را تجربه کرد، اما توانست توانست وقتی که تیم شکل هجومی گرفت به بازی برگردد، تقِ خط دفاع بایرن درآمد و به هیچ عنوان خط دفاعشان آهنی نبود. اینکه در برابرشان عقب بنشینند باعث شد که آنها اجازه بدهند که بایرن با نقطه ی قوتش بازی کند، شاید این نقشه ی الگری بود، تا خط هافبک بایرن که در یک ساعت اول بر خط هافبک یووه غلبه کرده بود را خسته کند، اما یووه نمی تواند و نباید در دور برگشت هم دو گل بخورد.

 

2 ― آلگری در تاریک ترین لحظاتش می درخشد

 

ماسیمیلیانو آلگری یک بار دیگر ثابت کرد که چرا به عنوان یکی از بهترین مربیان اروپا شناخته می شود.. انتخاب های طوفانی او برای جایگزینی مارکیزیو و خدیرا با هرنانس و استورارو به خوبی جواب داد، زیرا آنها توانستند حرکات رو به جلوی بیشتری را ترتیب دهند و در عین حال خط حمله ی بایرن را عقب نگه دارند، حتی تعویض آلوارو موراتا هم مثل یک اسلم دانک بود! زیرا او توانست با سر به استورارو پاس گل بدهد.

 شاید خط دفاع 4 نفره متود انتخابی آلگری نبود، اما بدون کیه لینی بهترین چیزی بود که در دسترسش داشت. جالب خواهد بود که ببینیم آیا الکس ساندرو برای مقابله با آرین روبن از اورا بهتر عمل می کرد یا نه.

 

3 ― در مونیخ چیزی برای از دست دادن نداریم

 

این بازگشت آتش زیر خاکستر یوونتوس را روشن کرد، اما آنها باز هم نیاز دارند که در آلمان برنده شوند، یا لااقل یک تساوی 2‐2 بگیرند. این مطمئنا روی رویکرد آلگری تاثیر می گذارد زیرا با توجه به این واقعیت که او نمی تواند برای تساوی به میدان برود، یوونتوس باید پیروزمندانه از راه برسد و یا به عبارت دیگر تاریخ مدرن باید از نو نوشته شود. در نیمه نهایی سال گذشته، بایرن توانست بارسلونا را در آلیانز آرنا ببرد.اگر جهنم بخواهد یک ورزشگاه فوتبال باشد، آن آلیانز آرنا خواهد بود.

 

آلگری مطمئنا تک تک جنبه های آن بازی را که بشود از مسابقه ی این هفته برداشت کرد تحلیل خواهد کرد و با اطمینان می توان گفت هیچ نکته ای را برای آن شب فروگذار نمی کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: